tirsdag 20. april 2010

Bånd med skrift kommer i slutten av mai


Det lages så utrolig mye fint for tiden!!! Disse båndene med skrift får jeg i slutten av mai. Synes de var så flottte! Jeg ser for meg å pakke inn en gave i gråpapir og pynte med et av disse båndene og en label. Som knytebånd på puter er det sikkert også lekkert. Mulighetene er mange. Enda et bånd med tekst på:


Her er et eksempel på hvordan dette båndet er brukt i et syprosjekt. Ganske flott!

Gleder meg til båndene kommer til meg! Jeg skal stå med åpne armer og ønske dem velkommen =) De kommer sammen med noen andre spennende ting jeg har bestilt også, så jeg har mange vakre grunner til å glede meg til slutten av mai. Jeg klarer jo ikke helt å vente med å vise det fram til dere, så dere får se noe av det fremover.

7 kommentarer:

  1. Kjempefine bånd...så mye fint du får tak i!!
    Spolene under her likte jeg også veeeeldig godt!!!

    ha en fin tirsdag :o)

    SvarSlett
  2. Så utrolig lekre..Ha en flott dag, klems...

    SvarSlett
  3. Fristelsar på fristelsar... gler meg allerede til å handla i slutten av mai - for slike bånd er jo av aller største nødvendigheit å ha i hus, i alle fall for meg...:0)

    SvarSlett
  4. Så utrolig masse flott du har fått inn/får inn da.. Må følge med her inne forstår jeg :-) Har du forresten funnet ut av bredden på stoffet??

    Ønsker deg en strålende flott uke!

    Klem fra Hildegunn

    SvarSlett
  5. Det var utrolig fint! Flotte bånd på et flott sy-prosjekt :)

    Klemmer fra meg

    SvarSlett
  6. Så mye fint! Jeg bor rett utafor Hamar. Finnes det noen butikk som forhandler dine produkter her i nærheten?

    Klem
    June
    Nostalgi & Skriverier

    SvarSlett
  7. Hei der.
    Takker for besöket hos meg for en tid tilbake. Eg skulle värt på visit hos deg tidligere men det har ikke blitt av. Men nå er eg her.
    så mye flotte ting det var her hos deg.

    Legg deg på lista så eg sikker finner veien tilbake igen.
    Klems Synnöve.

    SvarSlett