torsdag 14. august 2014

SKOLE start - etiketter og timeplan.

 Nå er det skolestart igjen! Masse spenning i luften....noen gleder seg og noen gruer seg litt også.

 Nye skolebøker er alltid spennende!

 Å sette på bokbind og pynte bøkene - gjøre dem litt personlige...

 Det savner jeg med skoletiden! Men jeg får besøk av en jente som skal begynne i 7. klasse om noen dager og da skal vi sette på bokbind og pynte bøkene sammen. Det gleder jeg meg til =)

Alle skolestart-sakene finner du på Madame A, en pakke med timeplan, 8 etiketter til å skrive navn og fag + 24 etiketter til å pynte med får du til under 100-lappen. Løp og kjøp, og ha det gøy med de nye skolebøkene!




2 kommentarer:

  1. Regner med bøkene ble fine når de hadde fått trekk og fine lapper ;o)

    SvarSlett
  2. Veeeldig sent svar her...men ja, bøkene ble fine. Skolejenta jeg fikk på besøk syntes det var kjempegøy å pynte bøkene med klistremerker og navnelappe som ble satt på med masse kreativ glede. Tror jeg skal invitere et skolebarn hvert år ved skolestart. Var jo faktisk gøy for meg også, hihi.

    SvarSlett